SPIS PRAC

Lp. Temat Liczba stron Rodzaj Cena
1. Controlling. 17 Opracowanie tematu 49
2. Ekonomia. 34 Opracowanie tematu 59
3. Etyka biznesu w świetle globalizacji gospodarki. 6 Zaliczeniowa. 59
4. Etyka w biznesie. 18 Wykłady. 49
5. Etyka w biznesie – esej na podstawie artykułu prasowego. 6 Zaliczeniowa. 59
6. Zarządzanie kadrami. 34 Opracowanie tematu 59
7. Podstawy Nauki o Przedsiębiorstwie. 28 Opracowanie tematów ćwiczeń. 49
8. Polityka ekologiczna w Polsce. 7 Opracowanie tematu 0
9. Socjologia. 12 Opracowanie tematu 49
10. Socjologia i socjologia pracy. 14 Opracowanie 49
11. Teoria organizacji i zarządzania. 27 Opracowanie 49
12. Zarzadzanie personelem – Rekrutacja w Polsce na przykładzie dyrektora ds. personalnych. 11 Zaliczeniowa 99
13. Kulturowe uwarunkowania stylów negocjacji handlowych – proces negocjacyjny w stylu japońskim. 23 Zaliczeniowa 99
14. Problemy negocjacji międzykulturowych. 19 Zaliczeniowa 99
15. Przegląd metod selekcji stosowanych w agencjach doradztwa personalnego w Polsce – na przykładzie Przedstawiciela Handlowego. 23 Zaliczeniowa 99
16. Uporządkowanie relacji między marketingiem i logistyką a pojęciami pokrewnymi w aspekcie zarządzania marketingowo – logistycznego. 15 Zaliczeniowa 99
17. Rachunkowość – Klasyfikacja i ewidencja kosztów. 29 Zaliczeniowa 99
18. Podatek akcyzowy. 18 Zaliczeniowa 99
19. Definicja strategii marketingowej. 15 Zaliczeniowa 99
20. Marketing globalny – zasady działania w gospodarce zglobalizowanej. 15 Zaliczeniowa 99
21. Marketing ubezpieczeń – Towarzystwo ubezpieczeniowe. 7 Opracowanie 39
22. Marketing MIX 12 Opracowanie + przykład, Zaliczeniowa 49
23. Proces dystrybucji na przykładzie „Gazety Współczesnej”. 29 Zaliczeniowa 49
24. CO TO JEST MARKETING? 20 Zaliczeniowa 59
25. Badanie cech charakteryzujących wymagania klienta wobec nowej linii produktów. + Kwestionariusz. 9 Zaliczeniowa 59
26. Marketing ubezpieczeń. 12 Zaliczeniowa 49
27. Plan marketingowy – Firma Handlowo Usługowa … 17 Zaliczeniowa 99
28. Strategia marketingowa firmy … 29 Zaliczeniowa 99
29. Plan marketingowy Fabryki Obuwia „xxx” w Słupsku. 46 Zaliczeniowa 149
30. Funkcje marketingowe 8 Zaliczeniowa 39
31. Plan badań marketingowych mających na celu określenie poglądów i opinii konsumentów płynu do mycia naczyń „Ludwik”. 20 Zaliczeniowa 69
32. Wybór strategii marketingowej w zakresie działalności marketingowej na rynku słodzików … 5 Zaliczeniowa 39
33. JAKOŚĆ ISO 9000 58 Opracowanie, Zaliczeniowa 49
34. Marketing 22 Opracowanie, Zaliczeniowa 49
35. Analiza strategiczna Wytwórni Kostki Drogowej Katowice 21 Zaliczeniowa 49
36. Analiza strategiczna firmy EXBUD S.A. 16 Zaliczeniowa 49
37. Analiza strategiczna ORBIS S.A. 31 Zaliczeniowa 69
38. Polityka Regionalna – Możliwości wykorzystania przez gminy funduszy Unii Europejskiej. 10 Zaliczeniowa 49
39. Analiza rynku – Analiza przedsiębiorstwa – Analiza strategiczna zakładów piwowarskich w Żywcu S.A. 39 Zaliczeniowa 69
40. Strategia działania firmy – SOKOŁOWSKIE ZAKŁADY MIĘSNE S.A. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim 26 Zaliczeniowa 49
41. Strategia organizacji 18 Zaliczeniowa, Opracowanie 49
42. Strategia promocji gminy cele i zasady strategii, inwestycje przemysłowe i turystyczne, inwestycje a kultura lokalna. 13 Zaliczeniowa 49
43. Strategia rozwoju przedsiębiorstwa AUTO-LAK 11 Zaliczeniowa 39
44. Strategia rozwoju Zielonogórskich Fabryk Mebli ZEFAM S.A. na lata 1998-2002 27 Zaliczeniowa 69
45. Strategie konkurencji na przykładzie – Centrum Targowe Kielce 30 Zaliczeniowa 69
46. Analiza rynku 29 Zaliczeniowa 69
47. Powstanie i zasady emisji banknotów 15 Zaliczeniowa, Opracowanie 39
48. Tradycje polskiej bankowości 5 Zaliczeniowa 39
49. Obligacje 9 Zaliczeniowa 39
50. Wzrost gospodarczy 34 Zaliczeniowa 69
51. Analiza Input – output 27 Opracowanie, Zaliczeniowa 59
52. Leasing jako jedna z form finansowania działalności przedsiębiorstwa /stan do 2001 roku/ 22 Zaliczeniowa 39
53. Przedmiot mikroekonomii 8 Zaliczeniowa 49
54. Polityka rządu wobec małych i średnich przedsiębiorstw 7 Zaliczeniowa 39
55. Zarządzanie kadrami 17 Zaliczeniowa 49
56. Wzorcowy model negocjatora 9 Zaliczeniowa 49
57. Rola konfliktu w interesach 9 Zaliczeniowa 49
58. Rynek pracy: Bezrobocie /1999/ 22 Zaliczeniowa 39
59. Rekrutacja 50 Zaliczeniowa 99
60. Proces zarządzania i rozpiętość kierowania 9 Zaliczeniowa 49
61. Motywacja pracowników 6 Zaliczeniowa 49
62. Analiza stylu przywództwa wybranej osoby na stanowisku kierowniczym na przykładzie Prezesa Agencji Koncertowej 5 Zaliczeniowa 39
63. Socjologia – Jednostka a społeczeństwo. 5 Zaliczeniowa 49
64. Stratyfikacja społeczna w Polsce 12 Zaliczeniowa 49
65. Teorie rozwoju społecznego – różnice i podobieństwa. 11 Zaliczeniowa 49
66. Polityka budżetowa państwa 8 Zaliczeniowa 39
67. TYPY, FORMY, FUNKCJE PAŃSTWA 22 Zaliczeniowa 49
68. Socjologia – AMWAY jako sekta 14 Zaliczeniowa 49
69. Rynek pracy w Polsce w okresie transformacji 29 Zaliczeniowa 69
70. Na czym polega utowarowienie pracy ludzkiej i jakie ten fakt tworzy problemy społeczne. 6 Zaliczeniowa 39
71. Życie społeczne 25 Zaliczeniowa 49
72. Wolność i miłość jako główne motywy rozwoju człowieka 9 Zaliczeniowa 49
73. Ruch wędrówkowy ludności 12 Zaliczeniowa 49
74. Jaki wpływ mają normy i wartości na zachowanie człowieka 6 Zaliczeniowa 39
75. Wolność woli według Hegla, Marksa, Camusa 6 Zaliczeniowa 39
76. Czy filozofia pełniła kiedyś rolę socjologii? 7 Zaliczeniowa 39
77. Projekt działu public relations w firmie audytorskiej 16 Zaliczeniowa 69
78. Public relations 41 Zaliczeniowa 49
79. Omówienie wpływu cech osobowości na kształtowanie typów kierowników i style kierowania 12 Zaliczeniowa 49
80. Socjologia – Bezrobocie 15 Zaliczeniowa 49
81. Marketing przemysłowy 30 Zaliczeniowa 59
82. Fundusze strukturalne jako przykład bezzwrotnej pomocy Unii Europejskiej 10 Zaliczeniowa 49
83. Współczesna Polska krajem tolerancji. 12 Zaliczeniowa 49
84. Badania marketingowe w Internecie 28 Zaliczeniowa 69
85. MAKROEKONOMIA – Handel zagraniczny i równowaga makroekonomiczna 14 Zaliczeniowa 49
86. Telefonia komórkowa GSM. 50 Licencjat/Zalka 199
87. Telekomunikacja satelitarna. 38 Zaliczeniowa 99
88. Polityka transportowa. 70 Licencjat/Zalka 249
89. Zarządzanie procesami z zastosowaniem nowoczesnych metod i koncepcji usprawniania działań na przykładzie wybranej organizacji. 31 Zaliczeniowa 79
90. BILANS PŁATNICZY I RÓWNOWAGA PŁATNICZA KRAJU. 23 Zaliczeniowa 49
91. KREDYT GOTÓWKOWY NA PRZYKŁADZIE RÓŻNYCH KOMERCYJNYCH INSTYTUCJI BANKOWYCH. 17 Zaliczeniowa 49
92. Strategia organizacji 17 Zaliczeniowa 49
93. ZARZĄDZANIE KADRAMI. 19 Zaliczeniowa 49
94. CAŁOŚCIOWA ANALIZA KONDYCJI FINANSOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA. 13 Zaliczeniowa 39
95. RYNEK FINANSOWY I JEGO ELEMENTY. 40 Licencjat/Zalka 149
96. Wykorzystanie komunikacji wewnętrznej do adaptacji nowoprzyjętych pracowników. 15 Zaliczeniowa 69
97. Równowaga rynkowa. 8 Zaliczeniowa 39
98. Proces dystrybucji gazety xyz. 27 Zaliczeniowa 89
99. CYKL ŻYCIA PRODUKTU ORAZ BARIERY WEJŚCIA DO SEKTORA I BARIERY WYJŚCIA Z SEKTORA. 18 Zaliczeniowa 49
100. INTERAKTYWNY INTERNET. 32 Zaliczeniowa 69